Projektový zámer
Cieľom projektu bolo kompletné rebrandovanie WHC.sk, spoločnosti špecializujúcej sa na montované drevostavby. Naším hlavným zameraním bolo zlepšiť užívateľskú skúsenosť pre existujúcich aj nových zákazníkov a podporiť nárast predaja prostredníctvom modernejšieho a atraktívnejšieho webového rozhrania.
Klient
WHC, s.r.o.
Redizajn a užívateľská skúsenosť
Celý web sme prepracovali s dôrazom na jednoduchšiu navigáciu a čistý dizajn. Zároveň sme pridali stránku s katalógom, ktorá zákazníkom umožňuje ľahko prehľadávať rôzne projekty domov. Používateľská skúsenosť bola zjednodušená, aby sa zvýšila interaktivita a konverzie na webe.
Cenová ponuka a interaktivita
Dôležitým prvkom novej webovej stránky je interaktívny nástroj „Cenová ponuka“, ktorý umožňuje zákazníkom interaktívne vyplniť zásadné otázky ktoré sa týkajú ich projektu. Tento nástroj ulahčí WHC tímu prvý kontakt so zákazníkom keďže už budú vedieť o čo presne má potenciálny klient záujem.
Fotografie tímu a rebranding na sociálnych sieťach
Zorganizovali sme profesionálne fotenie tímu, aby sme pridali osobný dotyk a zlepšili prezentáciu značky. Okrem webovej stránky sme sa tiež zamerali na rebranding Instagramu a Facebooku WHC.sk, čo pomohlo zvýšiť povedomie o značke a posilniť jej prítomnosť na sociálnych sieťach.
SEO optimalizácia a budúce ciele
Momentálne pracujeme na zlepšovaní pozícií WHC.sk vo vyhľadávači Google prostredníctvom optimalizácie SEO. Našou prioritou je zabezpečiť, aby spoločnosť dosiahla lepšiu viditeľnosť a tým prilákala viac potenciálnych zákazníkov.
Google Recenzie
Od prvej konzultácie až po odovzdanie stránky, všetko prebehlo po masle. Ochota ísť nad rámec očakávaní. Môj web bol hotový bez akýchkoľvek komplikácií.
Skvelá komunikácia s firmou od začiatku až po konečný výsledok.
Solídna voľba. Dostali sme moje nápady na web rýchlo do pohybu, bez zbytočného zdržania.
Sociálne siete